5 eenvoudige stappen voor STIHL registratie
Het enige wat je nodig hebt voor registratie is het serienummer van je product en de aankoopdatum. Die vind je op je factuur.
Als je die bij de hand hebt, kan je naar de registratiepagina van Stihl gaan.
Stap 1: Je serienummer en aankoopdatum ingeven
In een eerste veld moet je je serienummer een aankoopdatum ingeven. Die serienummer kan je trouwens zo kopiëren van je factuur.
Heb je dit als leasing of samen met MotoMix brandstof gekocht? Vergeet dit niet aan te duiden.
Wil je meerdere producten registeren, kan je dit allemaal tegelijk doen door onderaan te klikken op + voeg een product toe.
Stap 2: Maes & Zonen aanduiden als STIHL-dealer
Duid Maes & Zonen aan bij je dealer. Je kan zoeken op "Kasterlee", dan staan wij er tussen. Het is belangrijk om hier Maes aan te duiden voor later onderhoud en garantie.
Stap 3: Jouw gegevens
In een volgende stap kan je jouw gegevens invoeren. Deze stap is op zich heel logisch.
Stap 4: Jouw interesses
Deze stap is optioneel en niét belangrijk voor je garantie. Wil je echter van Stihl uit gepersonaliseerd advies krijgen met leuke tuintips? Dan raden wij aan om hier wel je situatie zo goed mogelijk te schetsen.
Stap 5: Controleren en bevestigen
In de laatste fase kan je alles controleren en finaal bevestigen. Je krijgt hier zowel een bevestiging van op je scherm als via e-mail.
Voorwaarden STIHL-garantie
Deze verlengde garantie is van toepassing op nieuwe STIHL-machines die binnen de 30 dagen na aankoop zijn geregistreerd. Opladers en batterijen vallen niet onder de verlengde garantie.
Houd deze zaken altijd ergens bij:
- De bevestigingsmail van je registratie
- De aankoopfactuur met het serienummer
Normaal gezien hebben wij ook wel alle informatie in ons systeem zitten, stel dat je zou langskomen voor onderhoud of herstellingen.
Aanbod voor zowel particuliere als professionele gebruikers
De verlengde garantie is beschikbaar voor zowel particuliere als professionele gebruikers en varieert afhankelijk van het type machine en het gebruik van MotoMix brandstof.
Voor machines:
- 6 maanden extra garantie voor alle STIHL-machines bij registratie.
- Extra 6 maanden garantie bij aanschaf van een jerrycan MotoMix binnen 30 dagen na registratie. Hiermee krijg je in totaal 1 jaar (6 maanden + 6 maanden) extra garantie.
Voor iMOW® Robotmaaiers
- 1 jaar extra garantie bij registratie.
- Tot 5 jaar garantie mogelijk bij jaarlijks onderhoud.
Hoe Werkt de Garantie voor de iMOW® Robotmaaier?
- Standaard Garantie: 2 jaar.
- Registratie: Registreer jouw iMOW® binnen 30 dagen na aankoop voor een 3e jaar garantie.
- Jaarlijks Onderhoud:
- Na het eerste jaarlijkse onderhoud bij een erkende iMOW® dealer ontvang je een 4e jaar garantie.
- Na het tweede jaarlijkse onderhoud ontvang je een 5e jaar garantie.
Actievoorwaarden iMOW® Garantie
Aanschaf en registratie:
- Alleen geldig voor iMOW® robotmaaiers.
- Aangekocht bij een erkende iMOW® dealer in de BENELUX.
- Registratie binnen 30 dagen na factuurdatum.
Documenten:
- Bewaar en toon het aankoopbewijs en registratiebewijs voor het 3e jaar garantie.
- Voor het 4e en 5e jaar garantie, toon ook het ingevulde onderhoudsboekje dat jaarlijks onderhoud aantoont.
Uitzonderingen: De verlengde garantie dekt geen slijtage van accu's, accessoires en onderdelen (met bewegende componenten) door normaal gebruik, onvoldoende onderhoud of oneigenlijk gebruik.
Bij tuinmachinecenter.be zorgen we ervoor dat je met vertrouwen kunt genieten van je STIHL producten, met uitgebreide garantievoorwaarden die jouw investering beschermen.